fredag 21. september 2012

Det skjer lite på landstedet vårt for tiden.. derfor legger jeg nå ut noen bilder med det vi holdt på med i begynnelsen av august. Så skal jeg heller komme med flere oppdateringer når det har roet seg på jobb for mannen :-)




 Mannen holder på å lage vei ned mellom huset og uthuset slik at vi kan komme til med maskiner på hele eiendommen.





Juletreet forsvant like etter dette bildet ble tatt..
























 Det var ikke så rent lite overgrodd der, så jeg har brukt mye tid på plenklipping..


 Heldigvis hadde vi gått til innkjøp av en skikkelig kantklipper allerede før vi kjøpte tomta, og nå har jeg fått mine egne hørselvern også :-)



Det hjalp jo litt da... Må jo også legge til at det har gått sauer (som spiser alt innen en meters høyde) her hele den siste måneden, så denne jobben var nesten unødvendig..

Til slutt et bilde av at det nå er god plass til bilen på tomta:


3 kommentarer:

  1. Det var koselig å se noen nye bilder her- ser ut som veien er blitt grei nå.Bra jobba av begge!

    SvarSlett
  2. Du har jo blogg! Så kjekt! Gledar meg til å følge med på kva som skjer :)
    Ps. Det er som sagt berre å kalle inn til dugnad når den tid kjem ;)

    SvarSlett
  3. Det ble jo veldig fint med litt klipping!!:)

    SvarSlett